روز جهانی پزشک متخصص داخلی

روز جهانی پزشک متخصص داخلی
دسته بندی : رویدادها

روز جهانی پزشک متخصص داخلی سالانه در 28 اکتبر برگزار می شود.

اهمیت روز جهانی پزشک متخصص داخلی

روز جهانی پزشک متخصص داخلی کمک های بیش از 300000 پزشک داخلی در 28 اکتبر سالانه را به رسمیت می شناسد. پزشکان داخلی (متخصصان داخلی) متخصص هستند. آنها دانش و تخصص بالینی را برای تشخیص و درمان اعمال می کنند. علاوه بر این ، آنها مراقبت های دلسوزانه ای از بزرگسالان در سراسر طیف از سلامتی تا بیماری پیچیده ارائه می دهند. برخی از متخصصان داخلی ، آموزش های اضافی را برای تخصصی تر کردن در یک بخش متمرکزتر در طب داخلی انجام می دهند. فوق تخصص آنها ممکن است شامل قلب ، غدد درون ریز ، گوارش ، روماتولوژی یا بیماری های عفونی باشد.

متخصصان داخلی، استثنایی برای مراقبت از بیماران با شرایط پیچیده یا بیماری های چند سیستم بسیار واجد شرایط هستند. غالباً ، پزشکان دیگر از متخصصین داخلی می خواهند که به عنوان مشاور برای حل مشکلات تشخیص گیج کننده کمک کنند. در نتیجه ، متخصصان داخلی نام “دکتر دکتر” را به خود اختصاص دادند ، زیرا آنها یک مشاور قابل اعتماد هستند.

 

 

متخصصان داخلی همچنین در محیط های مختلف از جمله اقدامات خصوصی ، کلینیک ها و بیمارستان ها فعالیت  می کنند. آنها همچنین تحقیق می کنند ، در دانشکده های پزشکی و برنامه های دستیاری تدریس می کنند و در محیط های پزشکی ، شرکتی یا دولتی سمت های اداری دارند.

حرفه پزشکی متخصصان داخلی را به عنوان پیشگامان پزشکی می شناسد. آنها در تحول مراقبت از بیمار و پیشرفت در تحقیقات ، تشخیص ، مراقبت و درمان به نقاط عطفی کمک کرده اند. متخصصان داخلی از جمله برندگان جایزه نوبل و سایر متخصصان و فوق تخصص های داخلی پزشکی هستند. چنین شناخت شایسته ای از قبیل اختراع دیالیز ، ایجاد اولین شاخص خطر قلبی ، سنتز کلسترول ، تحقیق در مورد بیماری زخم معده و داشتن نقش رهبری در موسسات ، مراکز و آژانس های دولت ملی و فدرال برای پیشرفت ها اعمال شد.

 

گروه خدمات عرفان سلامت

 

تاریخچه روز جهانی پزشک متخصص داخلی

کالج پزشکان آمریکا (ACP) روز جهانی پزشکی داخلی را در سال 2019 تاسیس کرد تا سهم متخصصان و فوق تخصص های داخلی را که با تعهد تعالی در سراسر جهان متحد شده اند ، تشخیص دهد. ACP نماینده 163000 پزشک داخلی (متخصص داخلی) ، فوق تخصصهای مرتبط و دانشجویان پزشکی در سراسر جهان است و بزرگترین جامعه تخصصی پزشکی در جهان است. ACP و اعضای پزشک آن حرفه را در آموزش ، تنظیم استاندارد و تسهیم دانش برای پیشبرد علم و عمل پزشکی داخلی راهنمایی می کنند.

 

 

درباره کالج پزشکان آمریکا

ACP در سال 1915 تاسیس شد و علم و عمل پزشکی را ترویج می کند. از زمان تأسیس ، ACP از متخصصین داخلی در جستجوی تعالی حمایت می کند. این سازمان به روزترین دانش پزشکی را به اشتراک می گذارد. همچنین منابع برتر درجه یک و طیف وسیعی از مزایای اضافی را ارائه می دهد. این مزایا و بیشتر نشان دهنده تعهد ACP نسبت به پزشکی داخلی و افرادی است که آن را انجام می دهند.

ACP با 163000 عضو در سراسر جهان بزرگترین جامعه تخصصی پزشکی است. اعضای آنها این حرفه را در آموزش ، تنظیم استاندارد و به اشتراک گذاری دانش پیشبرد علم و عمل پزشکی داخلی پیش می برند.

 

 

نظرات کاربران

نظرات و پیشنهادات خود را در ارتباط با خدمات عرفان سلامت با ما در میان بگذارید .

*
*
*
*

کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی پیام های شما خواهند بود .

021-72948 پاسخگویی شبانه روزی