مادر و کودک

یکی از بزرگ ترین مشکلات بیماران بخش های ویژه دوری از خانواده و مشکلات جانبی همراهان آن ها می باشد که این موضوع موجب تضعیف روحیه بیماران و همراهان می گردد. ازاین رو شرکت عرفان سلامت با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا و کادر متخصص در این زمینه می تواند شرایط بخش های ویژه را در منزل بیماران ایجاد و از آنان مراقبت نماید.

مشاوره مامایی در منزل

مامایی نقشهای بسیار گسترده‌ای اعم از نقش مشاوره‌ای، آموزشی، مراقبتی، حمایتی و ‌درمانگری دارد که البته تمامی این نقشها در ارتباط با مادر و جنین مفهوم پیدا می‌کند . آموزش باید در زمان مناسب انجام شود و ماما با آموزش به دختران در زمینه بهداشت دوران بلوغ و بعد از آن و مشاوره قبل،‌ بعد و هنگام ازدواج ، آموزش نحوه تنظیم خانواده و مامایی( گذاشتن IUD در منزل مجاز نمی باشد)، مراقبت در دوران بارداری، زایمان طبیعی و مراقبت بهداشتی مادر و نوزاد شیرخوار  میتواند نقش خود را در بالا بردن سطح سلامت دختران و مادران ایفا کند. شما می توانید در هر زمان با تماس با ما از خدمات ویزیت و مشاوره مامایی در منزل استفاده نمایید.از جمله خدمات مامایی که کارشناسان مامایی در منزل می تواند در اختیار بانوان عزیز قرار دهد، به قرار زیر می باشد:
  • می تواند از ابتدای دوران بارداری تا زمان زایمان به مراقبت از زنان باردار پرداخته و معاینات  مداوم بارداری را در منزل را انجام دهد.
  •  انواع آزمایش ها و نمونه گیری های لازم از بانوان را انجام می دهد و گزارش و نتایج را به پزشک متخصص زنان ارائه می دهد تا  در صورت لزوم زنان باردار  در منزل به وسیله ی پزشک متخصص زنان معاینه شوند.
  • در صورتی که نیاز به سونوگرافی  از مادر در منزل باشد، نیز این کار توسط سونولوژیست انجام خواهد شد.
  • سونوگرافی با سونیکیت و شنیدن صدای قلب جنین وهمین طور چکاپ سلامت جنین در منزل صورت خواهد گرفت.
  • ماما  میتواند روش های آمادگی برای زایمان و همین طور روش های کاهش درد را به بانوان باردار آموزش دهد.
  • در صورت تمایل مادر، ماما می تواند به عنوان مشاور و همراه از ابتدای بارداری تا زایمان و حتی پس از آن همراه مادر باشد.
  • ماما می تواند در کلاس های آمادگی برای زایمان و همین طور کلاس های ورزشی به همراه مادر شرکت کند تا بعد از مراجعه به منزل به مادر برای انجام حرکات ورزشی و  همین طور آمادگی برای زایمان کمک نماید.
  • مادر باردار با در کنار خود داشتن یک مامای متبحر و با تجربه با اطمینان خاطر سوال ها و مشکلات خود را با وی مطرح می کند و ماما حتی می تواند بعد از زایمان نیز به همراه مادر بوده و در هنگام شیردهی به نوزاد و مراقبت از او به وی کمک نماید.
راهنمای اپلیکیشن

راهنمای اپلیکیشن

اپلیکیشن عرفان سلامت امکان سفارش دامنه وسیعی از خدمات درمانی را بصورت شبانه روزی برای شما و عزیزانتان فراهم می سازد. در هر زمان از شبانه روز می توانید فقط با کلیک بر خدمت مورد نیاز خود یا عزیزانتان سفیر سلامت ما را به محل مورد نظرتان فرا بخوانید و لذت بهبودی در منزل را تجربه کنید.

021-72948 پاسخگویی شبانه روزی