قوانین و مقررات

قوانین و مقررات

خوش آمد :

با سلام، ورود شما را به پایگاه اطلاع رسانی و سامانه ثبت سفارشی شرکت خدمات درمانی عرفان سلامت خوش آمد گفته و از حسن انتخاب شما صمیمانه سپاسگذاریم. در ابتدا لازم است جهت استفاده هرچه بهتر از خدمات درمانی شرکت عرفان سلامت ضوابط و قوانین پایگاه را مطالعه نموده و موافقت نمایید. همچنین لازم به ذکر است هرگونه تغییر در فرآیند های اجرائی و قوانین پایگاه از طریق صفحه اصلی اطلاع رسانی می گردد.

قوانین عمومی :

تمامی قوانین، روش های اجرائی و فرآیندهای اصلی ارائه خدمات شرکت خدمات درمانی عرفان سلامت مطابق اصول و قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران و قوانین و آئین نامه های تجارت الکترونیک و حمایت از حقوق مصرف کننده می باشد و کلیه کاربران نیز ملزم به رعایت این قوانین می باشند. از این رو شرکت خدمات درمانی عرفان سلامت، تمامی تغییرات مربوط به روش های اجرائی، فرآیند های ارائه خدمات و فروش محصولات را به طور مداوم از طریق پایگاه شرکت خدمات سلامت عرفان سلامت به اطلاع کاربران خواهد رساند.

کاربر یا مشتری :

در تعریف کلی، کاربر به شخصی گفته می شود که با ورود به پایگاه، پس از ثبت نام و طی مراحل اقدام به ثبت سفارش در سامانه و دریافت خدمات می نماید. در شرکت عرفان سلامت نیز کاربر به فردی اطلاق می گردد که پس از مشاهده محصولات خدمات درمانی اقدام به ثبت سفارش می نماید.
عمده ترین سفارش های کاربران شامل دریافت خدمات درمانی ویزیت پزشک، ارائه مراقبت های پرستاری در منزل، خرید و یا اجاره تجهیزات پزشکی بر اساس نیاز کاربران می باشد.

ارتباط شرکت خدمات عرفان سلامت با کاربران

تمامی کاربران جهت بهره‌مند شدن از خدمات بایستی در پایگاه با وارد کردن اطلاعات خود شامل : نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره تلفن همراه و ثابت، پست الکترونیک  (Email) اقدام به ثبت نام نمایند. در حال حاضر تائید تمامی سفارشات کاربران به صورت تلفنی انجام می گرددو ارسال فاکتور خرید نیز از طریق پست الکترونیک انجام می شود.

حریم شخصی :

شرکت خدمات درمانی عرفان سلامت، سر لوحه کار خود را رعایت اصول اخلاقی در ارائه خدمات با کیفیت بالا و بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی می داند، لذا حفظ حریم و محرمانه ماندن کلیه اطلاعات کاربران اصلی ترین رسالت پایگاه اطلاع رسانی شرکت عرفان سلامت می باشد که بر این اساس، کارشناسان واحد فناوری اطلاعات از آخرین فناوری دنیا جهت امنیت اطلاعات کاربران استفاده می نمایند.

ثبت سفارش و پردازش اطلاعات :

در حال حاضر، ثبت سفارش صرفا برای کاربران شهر تهران امکان پذیر می باشد که به سرعت در دیگر نقاط استان ها نیز گسترش خواهد یافت. امکان ثبت سفارش جهت دریافت خدمات درمانی و مراقبت های پرستاری به صورت 24 ساعته و در تمامی ایام هفته حتی در روزهای تعطیل از طرف شرکت خدمات درمانی عرفان سلامت امکان پذیر می باشد. در ابتدا درخواست ثبت شده از سوی کاربر توسط کارشناس مورد بررسی قرار می گیرد و نیاز کاربر و بیمار به طور کامل بررسی و در صورت نیاز تماس تلفنی برقرار می گردد. کارشناس ارائه خدمات درمانی پس از تعیین نوع خدمات بر اساس درخواست ثبت شده در سامانه شرکت خدمات درمانی عرفان سلامت در صورتی که بین ساعت 8 صبح الی 18 باشند در همان روز ارائه خدمات خواهند داشت و در صورتی که ثبت سفارش بعد از 18 ساعت باشد، در اولین ساعات روز بعد از بررسی و ارائه خدمات انجام خواهد شد.

لغو خدمات و استرداد کالا :

چنانچه کاربری پس از ثبت سفارش و اعلام نیاز جهت دریافت خدمات درمانی مورد نظر خود در سامانه شرکت خدمات درمانی عرفان سلامت، درخواست لغو سفارش را داشته باشد، می تواند با انتخاب گزینه لغو سفارش خود طی مدت زمان 6 ساعت اقدام به این کار نماید.

همچنین در صورتی که پس از دریافت تجهیزات پزشکی مورد نیاز خود درخواست استرداد آن را داشته باشد می تواند از طریق تماس تلفنی با شرکت خدمات درمان عرفان سلامت این اقدام را انجام دهد.

لازم به ذکر است، چنانچه تجهیزات پزشکی مورد نیاز برای کاربر ارسال شده باشد و در طی مدت 3 ساعت درخواست استرداد توسط کاربر اعلام گردد نیازی به پرداخت هزینه از سوی کاربر نخواهد بود، ولی چنانچه درخواست استرداد بیش از 3 ساعت از تحویل تجهیزات پزشکی مورد نیاز به کاربر گذشته باشد، کاربر ملزم به پرداخت هزینه 24 ساعت می باشد. لذا به تمامی کاربران توصیه می شود قبل از سفارش، نیاز بیمار خود را به طور کامل بررسی و با دقت اقدام به ثبت سفارش نمایند.

مواردی که امکان لغو دریافت خدمات امکان پذیر می باشد:

1 – چنانچه ارائه خدمات از طرف شرکت و به صورت یک طرفه لغو گردد.

2 – چنانچه کاربر درخواست کننده خدمات درمانی بنا به علل شخصی قصد لغو خدمات را داشته باشند و شرکت ارائه خدمات را برنامه ریزی و ارسال کرده باشد، کل مبلغ پس از کسر 30% هزینه کل عودت می گردد.

3 – چنانچه شرکت، فرد ارائه دهنده خدمات درمانی را به محل ارسال کرده باشد و فرد در محل خدمت حضور بیابد، در صورت لغو درخواست کل هزینه از کاربر دریافت خواهد شد.

4 – پس از تحویل دارو و کلیه تجهیزات پزشکی مصرفی به بیمار، به هیچ عنوان قابل لغو نخواهد بود.

سیاست های ارزش گذاری خدمات :

سیاست های ارزش گذاری خدمات در شرکت خدمات درمانی عرفان سلامت در راستای تعرفی های موجود وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مبتنی بر اقدام حقوق مصرف کنندگان می باشد. لازم به ذکر است مرجع نهایی قیمت گذاری تمامی خدمات درمانی و تجهیزات پزشکی شرکت درمانی عرفان سلامت می باشد و از این رو تمامی قیمت ها به صورت روزانه در پایگاه اطلاع رسانی شرکت ارائه خواهد شد.

نمایندگی :

سامانه ثبت سفارش شرکت خدمات درمانی عرفان سلامت  هیچ‌گونه نمایندگی ارائه خدمات درمانی و مراقبتی الکترونیکی نداشته و تمامی سفارش ها صرفا از طریق سامانه به آدرس الکترونیک www.erfansalamat.ir  امکان پذیر می باشدو تمامی اقدامات از قبیل تراکنش های مالی از این طریق قابلیت انجام دارند.

نکات قابل توجه :

سامانه ثبت سفارش شرکت خدمات درمانی عرفان سلامت هیچ گونه مسئولیتی را در صورت خارج از دسترس بودن به علل اختلالات مخابراتی، اینترنتی و یا عوامل طبیعی و انسانی به عهده نمی گیرد.

تمامی قوانین، فرآیند های مطرح شده در پایگاه اطلاع رسانی شرکت خدمات درمانی عرفان سلامت در شرایط عادی قابل اجرا می باشد و در صورت بروز هر گونه حوادث غیر مترقبه، سامانه هیچ گونه مسئولیتی در قبال ثبت سفارش کاربران نخواهد داشت.

تمامی محتوای موجود در پایگاه اطلاع رسانی و سامانه ثبت شرکت خدمات درمانی عرفان سلامت شامل : مطالب آموزشی، معرفی خدمات درمانی و مراقبتی، تجهیزات پزشکی، تصاویر، موارد قابل ذخیره سازی بخشی از اموال شرکت خدمات درمانی عرفان سلامت محصوب می شوند و حق استفاده و انتشار رسمی آنها در اختصاص این شرکت می باشد.

021-72948 پاسخگویی شبانه روزی