پزشک عمومی و متخصص

معاینه توسط یک پزشک متخصص و شناخته شده همواره با مشکلات فراوانی همچون نوبت گیری و انتظار طولانی مدت همراه مباشد؛ اما خدمات عرفان سلامت در رابطه با ویزیت پزشکان در منازل بیمارانی مانند رؤیایی برای بیمارانی است که زمان برای آن ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

معرفی خدمات ویزیت پزشک در منزل عرفان سلامت

از دیگر خدمات مجموعه عرفان سلامت، ارائه خدمات ویزیت پزشک عمومی، پزشک متخصص و فوق تخصص در منزل می باشد. پزشکان مجموعه عرفان سلامت به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی بوده و به محض اعلام نیاز در حداقل زمان ممکن بر بالین بیمار شما حاضر خواهند شد. در این فرآیند ، پزشک مربوطه با مراجعه به محل سکونت بیمار ، وی را به طور کامل معاینه نموده و شرح حال پزشکی جامع را اخذ می نماید .بر اساس اطلاعات به دست آمده برنامه درمانی بیمار طراحی می گردد و در اختیار بیمار و اعضاء خانواده قرار می گیرد.در طی روزهای آتی نیز فرآیند بهبودی بیمار مورد بررسی قرار می گیرد. پزشک در معاینات بالینی خود مواردی همچون سطح هوشیاری ، علائم حیاتی شامل فشار خون ، نبض، درجه حرارت و تنفس را بررسی خواهد نمود .علاوه بر این در صورتی که بیمار به خدمات دیگری همچون سونوگرافی در منزل نیاز داشته باشد ، اقدامات لازم هماهنگ خواهد شد و در اولین فرصت ارائه خواهد گردید. وجه تمایز مجموعه عرفان سلامت وجود ساز و کار بیمارستانی در ارائه خدمات درمانی در منزل می باشد؛ به عبارت دیگر ما با تجهیزات کامل همانند یک بیمارستان در منازل بیمار آماده خدمت رسانی هستیم. خدماتی همچون ارسال تجهیزات کامل پزشکی، نمونه گیری و ارسال نمونه آزمایش شما به یکی از دقیق ترین آزمایشگاها، تشخیص و تجویز دارو و غیره.
راهنمای اپلیکیشن

راهنمای اپلیکیشن

اپلیکیشن عرفان سلامت امکان سفارش دامنه وسیعی از خدمات درمانی را بصورت شبانه روزی برای شما و عزیزانتان فراهم می سازد. در هر زمان از شبانه روز می توانید فقط با کلیک بر خدمت مورد نیاز خود یا عزیزانتان سفیر سلامت ما را به محل مورد نظرتان فرا بخوانید و لذت بهبودی در منزل را تجربه کنید.

021-72948 پاسخگویی شبانه روزی