درباره گروه عرفان سلامت

درباره گروه عرفان سلامت

گروه خدمات درمانی عرفان سلامت، فعالیت خود را در سال 1397، با بهره گیری از دو دهه تجربیات مجموعه بیمارستانهای عرفان سعادت آباد و عرفان نیایش و بهره مندی از پزشکان و پرستاران مجرب و متعهد، با هدف گسترش رویکرد جدیدی در ارائه خدمات درمانی و مراقبتی در بیمارستان و منزل، آغاز کرد.

این مجموعه با استفاده از جدیدترین و بروزترین تجهیزات پزشکی و امکان ارائه آن متناسب با نیاز بیمار در منزل، توانسته طیف گسترده ای از خدمات درمانی و مراقبتی را با کیفیتی همانند بیمارستان ارائه دهد. ارائه کلیه خدمات تخصصی بخشهای ویژه((Home Ccu, Icu و همچنین خدمات پاراکلینیکی از قبیل خدمات داروخانه، آزمایشگاه، فیزیوتراپی و رادیولوژی در منزل، باعث شده است که بسیاری از بیماران گروه خدمات درمانی عرفان سلامت را برای مراقب از خود برگزینند.

اپراتورهای این مجموعه که به صورت شبانه روزی پاسخگوی بیماران محترم و همراهان ایشان هستند از کارشناسان پرستاری مجرب  مجموعه اند و همواره آماده مشاوره، هماهنگی با پزشک متخصص و پرستار مربوطه و در صورت نیاز هماهنگ کردن آمبولانس و تجهیزات درمانی مورد نیاز برای ایشان می باشند. همچنین جهت ارزیابی خدمات پزشکان و پرستاران و پیگیری وسایل و تجهیزات مورد نیاز بیمار و همچنین تامین دارو و وسایل مصرفی با همراهان بیمار درارتباط هستند و  تمام تلاش خود را برای کسب رضایتمندی و بالا بردن امنیت روانی ایشان به کار می گیرند.

همچنین این شرکت با انجام آزمایشهای مورد نیاز و نمونه گیری، ویزیت پزشک متخصص زنان و زایمان و برگزاری کلاسهای مختلف آموزشی ویژه مادران باردار از قبیل ورزشهای بارداری ، آموزش شیردهی و تغذیه، قبل و بعد از بارداری توسط ماما در منزل و مراقبت از مادر قبل، بعد و درحین زایمان توسط مامای همراه، شرایطی را فراهم آورده که مادران راحتتر و با امنیت خاطر بیشتر و بدون حضور مکرر به مراکز درمانی، این دوره را سپری کنند.

 

 

گالری تصاویر گروه خدمات درمانی عرفان سلامت

خدمات Home ICU , CCU ، با تجهیز کامل منزل بیمار با مدرن ترین دستگاهها، و مراقیت از بیمار توسط پرستار متخصص بخش آی سی یو و سی سی یو  درست همانند بیمارستان و حتی دقیق تر انجام می گردد و کلیه هماهنگیهای لازم جهت ویزیت پزشک متخصص، انجام آزمایش های مختلف، فیزیوتراپی و غیره بر عهده پرستار می باشد. به این ترتیب، بیمار و همراهان آن با کمترین دغدغه ممکن،  در این پروسه مواجه هستند.

هدف عرفان سلامت، ارائه خدمات درمانی و پرستاری در منزل، با بالاترین سطح کیفیت و  بیشترین میزان رضایتمندی، به بیماران عزیز می باشد.

سوالات متداول

اعضای تیم پشتیبانی ما با تیکه بر دانش فنی در زمینه های ارائه نوین پزشکی و تشخیصی پاسخگوی سوالات شما می باشند.

01. آیا پرستاران شما آموزش دیده برای ارائه خدمات در منزل هستند؟

بله پرستاران این مجموعه با مدرک دانشگاهی معتبر استخدام شده و استعلامات لازم در خصوص اصالت مدارک و سابقه کار ایشان در بیمارستانها اخذ شده است.

02. پروسه دریافت خدمات چگونه است و این پروسه چقدر زمان بر است؟

شما می توانید با ورود به اپ عرفان سلامت خدمات مورد نیاز خود انتخاب کنید و یا با شماره سامانه تلفنی ما به صورت شبانه روزی خدمات مطلوب خود را سفارش دهید و نیروهای ما طی 3 الی 5 ساعت در منزل شما حضور خواهند داشت.

03. آیا امکانات لازم جهت نگهداری بیمار با شرایط ویژه ر دارید؟

این مجموعه با بهره گرفتن از تجهیزات کامل بیمارستانی، دستگاهای مورد نیاز و همچنین نیروی مجرب و آموزش دیده در خصوص نگهداری بیماران با وضعیت ویژه، آماده نگهداری بیمار شما در منزل می باشد.

04. انتخاب پزشک متخصص چگونه انجام می شود؟

این مجموعه با بهره گرفتن از تجهیزات کامل بیمارستانی، دستگاهای مورد نیاز و همچنین نیروی مجرب و آموزش دیده در خصوص نگهداری بیماران با وضعیت ویژه، آماده نگهداری بیمار شما در منزل می باشد.

05. نحوه ارتباط با پشتیبانی مجموعه چگونه است؟

به محض تماس با مشاورین ما با توجه به شرح حال شما، پزشک با تخصص لازم در خصوص بیماری شما معرفی گردیده و هماهنگیهای لازم جهت ارسال پزشک به منزل و ویزیت شما صورت خواهد گرفت.

021-72948 پاسخگویی شبانه روزی