هفته جهانی آگاهی از تومور مغزی

هفته جهانی آگاهی از تومور مغزی
دسته بندی : رویدادها

هفته جهانی آگاهی از تومور مغزی از تایخ 24 تا 31 اکتبر 2020 گرامی داشته می شود.

 

هفته جهانی آگاهی از تومور مغزی

 

تاریخچه هفته جهانی آگاهی از تومور مغزی

چهاردهمین هفته جهانی آگاهی از تومور مغزی از شنبه ، 24 اکتبر تا شنبه ، 31 اکتبر سال 2020 برگزار می شود. این هفته که توسط اتحاد بین المللی تومور مغز سازمان یافته است ، فعالیت هایی را تشویق می کند که توجهات را به چالش های خاص تومور مغزی و نیاز به یک تلاش تحقیقاتی بیشتر است.

هفته جهانی آگاهی از تومور مغزی هر ساله در هفته آخر ماه اکتبر برگزار می شود. ابتکار اتحادیه بین المللی تومور مغزی (IBTA) ، این یکی از مهمترین برنامه های جهانی آگاهی بخشی در تقویم حمایت از تومور مغزی است. در طول هفته ، بیماران مبتلا به تومور مغزی ، خانواده ها و هواداران از گوشه و کنار جهان با برگزاری برنامه هایی مانند پیاده روی ، ناهار ، چای بعد از ظهر ، نمایش اطلاعات و بسیاری از فعالیت های دیگر بسیج می شوند.

 

هفته جهانی آگاهی از تومور مغزی 24 تا 31 اکتبر

 

هفته جهانی آگاهی از تومور مغزی در کشورها

در هنگ کنگ ، گروه Brain Trekkers بیماران تومور مغزی ، اعضای خانواده ، پزشکان و پرستاران را برای پیاده روی در اطراف قله با شکوه ویکتوریا گرد هم می آورد. در سنگاپور ، آنها رالی ماشین رالی را برگزار می کنند که در آن افراد مبتلا به تومور مغزی ، چه پیر و چه جوان ، با اتومبیل های لوکس اسپرت در خیابان های شهر سوار می شوند.

یکی از طولانی ترین رویدادهای هفته آگاهی در بمبئی هند برگزار می شود ، جایی که بیمارستان Tata Memorial و بنیاد تومور مغزی هند جشنواره هنری سالانه خود را برای کودکان مبتلا به تومور مغزی برگزار می کنند. سال گذشته بیش از 300 خانواده و دوستان برای حمایت و تشویق استعدادهای هنری فرزندان خود گرد هم آمده بودند.

 

هفته آگاهی از تومور مغزی

 

هفته جهانی آگاهی از تومور مغزی و آمار جهانی

تلاش جهانی برای آگاهی بخشی مهم است. تومورهای مغزی شایع ترین سرطان در بین کودکان و بزرگترین قاتل سرطانی در کودکان و بزرگسالان زیر 40 سال است. با این حال ، زیرا تومورهای مغزی کمتر از 1.8٪ سرطان های تشخیص داده شده در سراسر جهان را دارند آگاهی عمومی به عنوان سرطان های شایع مانند پستان ، پروستات ، ریه یا روده.

این عدم تعادل در نابرابری در بودجه تحقیق منعکس شده است. فقدان روش های درمانی جدید به این معنی است که بیش از 30 سال میزان بقای سرطان مغز به طور قابل توجهی بهبود نیافته است. در حال حاضر ، فقط 1 نفر از هر 20 بیمار مبتلا به گلیوبلاستوما (شایع ترین شکل سرطان مغز) بیش از پنج سال زنده می ماند.

 

تومور مغزی

 

هفته جهانی آگاهی از تومور مغزی و کووید 19

امسال ، مانند بسیاری از موارد دیگر در سال 2020 ، COVID-19 تغییراتی را در قالب بسیاری از رویدادهای هفته بین المللی آگاهی از تومور مغزی از مراجعه حضوری به سیستم عامل های دیجیتال ایجاد کرده است ، یا در برخی موارد ، تعویق یا لغو آنها را مجبور کرده است. نیوزیلند بسیار خوش شانس است که یکی از معدود کشورهای جهان است که در آن وقایع حضوری هنوز امکان پذیر است.

حمایت از تومور مغزی NZ کمپین آگاهی خود را به مناسبت هفته بین المللی آگاهی از تومور مغزی راه اندازی کرده است. Trust در نلسون ، ولینگتون ، Whangarei و Rotorua چای های زیادی را برگزار می کند که در آن طرفداران می توانند بیش از یک فنجان چای و غذاهای خوشمزه دور هم جمع شوند در حالی که با برگزاری قرعه کشی و حراج خاموش ، بودجه جمع می کنند.

در طی هفته 24 – 31 اکتبر با دوستان و خانواده خود بر سر یک باربیکیو ، یک چای صبحگاهی در محل کار ، صبحانه دور هم جمع می شوند. همه چیز می رود و امکانات بی پایان است! با ارسال پست در شبکه های اجتماعی ، ارسال نامه به روزنامه محلی یا تماس با ایستگاه رادیویی محلی ، این خبر را گسترش دهید. با پیروی از هشتگ #IBTAWeek و #braintumoursupportnz از فعالیتهای هفته مطلع شوید.

 

24 اکتبر آغاز هفته جهانی آگاهی از تومور مغزی - عرفان سلامت

 

نظرات کاربران

نظرات و پیشنهادات خود را در ارتباط با خدمات عرفان سلامت با ما در میان بگذارید .

*
*
*
*

کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی پیام های شما خواهند بود .

021-72948 پاسخگویی شبانه روزی