آیا تست خواب را میشناسید؟

آیا تست خواب را میشناسید؟
دسته بندی : رویدادها مقالات

آیا می دانید بسیاری از مشکلات روحی و ناراحتی هایی که در طول روز از آنها رنج میبریم ریشه در نداشتن خواب کافی و راحت شبانه دارد؟

آیا تست خواب را میشناسید؟

خواب عمیق باعث میشود که انرژی لازم برای انجام کارهای روزانه خود را داشته باشیم.
اگر مدت زمانی طولانی است که به اختلالات بی خوابی دچار شده اید و طعم خواب راحت را نچشیده اید، بهتر است به فکر درمان این اختلال باشید چرا که در صورت عدم درمان عوارض جدی را برای شما به دنبال دارد.
شاید شنیده باشید که نوشیدن یک لیوان شیر گرم قبل از خواب به رفع بی خوابی کمک میکند، اما این درمانهای خانگی پاسخ مثبتی برای همه افراد نیست و گاهی این مشکلات عمیق تر هستند و ریشه در مغز، قلب یا مشکلات عصبی افراد دارد.

تست خواب یا پلی سومنوگرافی(انگلیسی:polysomnography)؛ دقیقترین و کارآمدترین ابزار برای تشخیص اختلالت خواب و برخی از مشکلات دیگر است که در پست های آینده معرفی میکنیم.

بعد از معاینه بیمار توسط پزشک و در صورت نیاز به انجام تست خواب، بیمار به مراکز معرفی میشود. در کشور ما مراکز معدودی تست خواب را به صورت تخصصی و کامل انجام میدهند. کلینیک خواب عرفان سلامت یکی از بهترین و مجهزترین مراکز در این زمینه میباشد.

در طی این فرایند، فرد یک شب را در این مرکز می گذراند و زمانی که به خواب میرود متخصصین با اتصال سنسورهای متعدد تمام تغییرات امواج مغزی، قلب، سطح اکسیژن خون، تنفس، حرکات غیرعادی دست و پاها ثبت میشود و با بررسی این اطلاعات و تشخیص بیماری های فرد روش درمان مناسب برای وی طی یک گزارش معتبر با جزئیات به وی ارائه میشود.

نظرات کاربران

نظرات و پیشنهادات خود را در ارتباط با خدمات عرفان سلامت با ما در میان بگذارید .

*
*
*
*

کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی پیام های شما خواهند بود .

021-72948 پاسخگویی شبانه روزی